Ugoo - Office Manager
Overslaan naar content

Office Manager

  • Op locatie
    • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland

Functieomschrijving

Wij zijn op zoek naar een gezellige en enthousiaste office manager voor onze groeiende vestiging in Amsterdam. Je gaat deel uit te maken van een energiek en dynamisch adviesbureau, met ruim 400 innovatieve klanten. Als office manager, als planner, als ondersteuner.


JIJ: klantgericht. nauwkeurig. proactief. georganiseerd. sociaal.

WIJ: innovatie. vrijheid. ambitie. persoonlijke ontwikkeling. team.


Zie jij een match? Dan willen we je graag snel ontmoeten!


Jij doet.
Je bent de spin in het web van onze adviesorganisatie. Je vormt een belangrijke schakel tussen klanten en consultants. Je maakt hierbij onderdeel uit van een team van 4 office managers. Je ondersteunt “jouw” consultant-collega’s met allerhande procesmatige, administratieve en organisatorische werkzaamheden en beheert hierbij complexe agenda’s. Je bent het gezicht van Ugoo Amsterdam en de steun en toeverlaat van je collega’s. Maar je speelt ook een rondje pingpong, drinkt een kop koffie met de marketeer of waagt je aan een karaokesessie tijdens een borrel.


Jij bent.

We zijn op zoek naar een office manager met (enige) werkervaring in een vergelijkbare functie. Je bent vooral georganiseerd, proactief, nauwkeurig, stressbestendig voor de piekmomenten of ad hoc vragen, sociaal met klanten en collega’s en leergierig om jezelf te ontwikkelen. Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en goede kennis van Microsoft Office zijn nodig om je job goed uit te kunnen voeren. Je beschikt over een HBO-werk en -denkniveau. Je bent een soort superwoman of -man (in de dop) dus! We verwachten geen kennis en ervaring van financieringen of subsidies, we zijn goed in staat je dit vak te leren.


Wij zijn.
Ugoo is een gerenommeerd consultancybureau in Amsterdam en Eindhoven. We helpen bij het realiseren van innovatieve en duurzame projecten. Bij ons werken enthousiaste jonge mensen, die betrokken zijn met elkaar en hun klanten. We werken voor aansprekende innovatieve bedrijven die zichzelf en hun branche willen vernieuwen. We bieden vrijheid in handelen en geven het vertrouwen om zelf keuzes te maken. We zijn resultaatgericht, ambitieus en professioneel en vieren elk succes. We zoeken hierbij creatief naar kansen en oplossingen. We hebben een open en directe cultuur, waarbij iedere mening telt. We zijn trots op ons bedrijf en de waarde die we bieden.

Zie onze website voor wat filmpjes: https://ugoo.recruitee.com/


Wij bieden.

  • een tijdelijk contract (40 uur) om te starten, met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • een opleidingstraject, met zowel interne als externe trainingen;
  • een goed salaris met transparant groeimodel en bonusregeling;
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden, o.a. sportschoolvergoeding, thuiswerkregeling, reiskostenvergoeding, laptop en mobiel van de zaak, pensioenregeling, 25 vakantiedagen en mogelijkheid om dagen bij te kopen;
  • een hybride werkplek; je kunt thuiswerken, maar we zien je, zeker gezien je functie, ook graag op kantoor;
  • onbeperkt tafeltennis met je collega’s;
  • de leukste werkplek van Nederland dus!


Reageren.
Zin om bij ons te komen werken, of wil je samen verkennen of je goed past binnen dit profiel? We ontmoeten je graag!


Reageer via de button hieronder of neem contact op met Heine Feijten van HR via recruitment@ugoo.nl.


We hechten waarde aan een diverse en inclusieve organisatie. Bij gelijke geschiktheid geven wij de voorkeur aan een collega die iets toevoegt wat op dit moment in het team ontbreekt.

Vereisten

Zie functieomschrijving.

of